Personal Branding – fără prea multă teorie, doar practică!

Amalia Sterescu \ Personal Branding – fără prea multă teorie, doar practică!

Fără introduceri laborioase, iată pe scurt răspunsurile mele la cele mai comune întrebări pe care le primesc de la profesioniștii din România legat de personal branding

1.Toată lumea are un brand personal?

Toată lume are o reputație. În procesul de clădire a unui brand personal niciodată nu pornim de la zero deci și tu ai un brand personal. Întrebarea e dacă tu știi care ți-este această reputație ca apoi să poți comunica strategic ceea ce te diferențiază pe tine ca profesionist în piața în care activezi conform obiectivelor tale de business sau de carieră.

2.Branding este și pentru persoane nu numai pentru produse și servicii?

Categoric da. Pentru toți profesioniștii preocupați să clădească ceva durabil, să lase ceva palpabil în urma lor, pentru cei care vor să iasă din anonimat și să arate cu încredere lumii care este valoarea pe care o pot aduce semenilor lor, business-urilor, comunităților de tot felul. Personal branding =  pentru oameni mari!

3.În România, cine investește frecvent în propriul brand?

Antreprenorii/solopreneurii la început de drum sau în tranziție de la corporate la antreprenoriat ce își pot accelera dezvoltarea business-ului prin investiția în propriul brand mult mai cunoscut, leaderii ce doresc o accelerare a carierei lor în interiorul sau exteriorul organizației, profesioniștii interesați de tranziții în carieră și alte categorii ca artiști, oameni politici ș.a.

4.Ce erori frecvente fac profesioniștii români când vine vorba de personal branding?

5.Ce inseamnă personal branding ca investiție de timp?

Personal branding nu este un proces pe care îl demarezi acum și îl mai alimentezi peste vreo 3 săptămâni – este un efort constant care presupune resurse din timpul tău personal. Cât timp vrei să aloci zilnic, depinde de măreția obiectivelor tale profesionale/business/carieră. Poți opta pentru un workshop de strategie pe personal branding de o zi sau pentru un program de instruire în personal branding de o zi  și îți poți administra ulterior singur brandul personal. Ori poți apela din când în când la suportul unui personal branding strategist.  Alternativ poți externaliza integral procesul de construire a brandului tău sau procesul de administrare a brandului tău ori procesul de monitorizare al reputației tale online. Opțiunile sunt multiple.  Un lucru este cert – un brand personal puternic are nevoie de minim un an de comunicare intensivă și strategică  în piața din România pentru a câștiga validarea pieței.

6.Unde pot afla mai multe despre personal branding – nu din cărți ci din tranșee? Te invit la cursul meu,  Managementul Brandului Personal din 17 septembrie 2020/Online! Împreună vom defini strategia pentru dezvoltarea brandului tău personal.

Data articol: 20 iulie 2020
© 2025 Amalia Sterescu Designed by: Live Design