După HR Summit Iaşi – câteva concluzii

Amalia Sterescu \ După HR Summit Iaşi – câteva concluzii

M-am bucurat să descopăr o comunitate largă de profesionişti în HR, la Iaşi. Am descoperit aici profesionisti preocupati de dezvoltarea resurselor umane, de procese de succesiune în management, de motivarea angajaţilor sau de descoperirea a noi facilităţi de compensare. Evenimentul a fost impecabil organizat de Libero Events cu care sunt deja la a doua colaborare.

Personal am vorbit despre succesiunea în management, despre nevoia de a ne creşte talentele, de a investi în angajaţii noştri cheie – ca modalitate de a asigura continuitatea execuţiei business planului unei companii – fie ca suntem lideri, HR Manageri, antreprenori sau lucrăm în sectorul public.

Succesiunea în management nu este doar un subiect la modă, nu este doar un moft ci o necesitate. Nu e de mirare că este prezent ca topic pe agenda multiplelor întâlniri ale leaderilor din mediul corporatist. Creşte presiunea asupra rezultatelor, pierderea unui leader cheie poate avea consecinţe negative asupra unui business, talentele au o şi mai mare mobilitate în zilele noastre iar recruiterii nu mai au nici o jenă în a targeta cele mai strălucite minţi ale competiţiei.

Şi deşi se munceşte mult la implementarea tuturor pieselor acestui puzzle numit Succesiune în Management şi în ciuda tuturor criticilor ce i se aduc ca proces, succesiunea în management presupune un efort constant de rafinare, de găsire a celor mai potrivite soluţii pentru fiecare companie în parte deoarece de cele mai multe ori nu putem face doar copy/paste. Construirea unui parteneriat între HR/CEO, HR/Manageri este vital pentru succesul oricărui proces de succesiune în management!

Voi reveni cu placere la Iaşi pentru evenimente din sfera outsourcing & leadership – până atunci vă urez tuturor numai bine!

 

Data articol: 18 octombrie 2013
© 2024 Amalia Sterescu Designed by: Live Design