Despre servicii … bune de data asta
Despre servicii. Mi-am adus aminte o întâmplare ce mi-a rămas în minte ca referință pentru un serviciu de calitate. Eram în India, la cină, în cel mai bun hotel din Gurgaon … în apropiere de Delhi. În dimineața următoare , cu noaptea în cap, urma să plec spre Himalaya unde aveam un team building cu echipa mea din India. Așa că mă gândesc că dacă tot mă scol la 3 a.m. și nu o să am mic dejun în restaurant mai bine să-l precomand de pe acum. Zis și făcut. Lansez comanda către chelner însă acesta zâmbind îmi spune: “Așteptați un moment”. Într-un minut un indian frumos și zâmbitor apare… era Le Chef în persoană. Îi cer un sandwitch banal, o salată și o apa plată. Se lansează într-o serie de întrebări cu același zâmbet fără însă să-și noteze nimic din ceea ce îi spuneam: “Și ce fel de pâine doriți? Toast sau nu? Legumele – de care să fie? Dar brânză? Salată cu ce dressing să fie?” Și șirul de întrebări continuă. Răspund dar pesimismul meu că o va da în bară crește cu fiecare răspuns pentru că individul nu-și nota nimic din ceea ce-i spuneam. Într-un final îmi mulțumește și pleacă. Îl văd revenind după 2 minute și îmi zic: Ahaaa! Am avut dreptate, a și uitat deja.
Cu același zâmbet blând și sincer mă întreabă: “Doamna, am uitat să va întreb, cum să fie apa: de la frigider sau la temperatura camerei?”