Tu cine ești cu adevărat?

Amalia Sterescu \ Tu cine ești cu adevărat?

Am inițiat campania „Cine ești cu adevărat?””The right words pentru că îmi doresc sincer ca tot mai mulți oameni să își recunoască valoarea și atuu-rile personale și să aibă curajul să le exprime. Îmi doresc să identifice starea și cuvintele potrivite pentru a se descrie așa cum sunt, în cel mai autentic mod.

Am demarat această acțiune convinsă fiind că atunci când dau glas trăirilor, temerilor și convingerilor care îi animă, oamenii își activează calitățile cele mai puternice, devin conștienți de ele, iar asta le potențează enorm capacitatea de convingere. Suntem condiționați de educație, de vremurile în care am fost formați și, ca atare, avem nevoie să ne exersăm încrederea de sine, abilitățile de comunicare și de convingere. Trebuie să credem în puterea cuvintelor de a transmite nu doar fapte și imagini, ci și emoții! Să scoatem la iveală cele câteva cuvinte care ne caracterizează, cu care ne putem descrie în detaliu. Nu este un proces simplu, însă e primul pas spre consolidarea unui brand personal puternic.

Mi-am asumat misiunea să antrenez profesioniști în drumul lor spre nivelul următor. Am construit totul din experiențele proprii: 18 ani de leadership, calificări și certificări acordate de cei mai buni dintre cei buni, dar și erori. Toate acestea fac parte din succesul meu personal actual! Eu îi ajut pe oameni să-și construiască propriile lor castele durabile, îi ajut să redescopere diamantele din ei și să se arate lumii în deplinătatea aptitudinilor și competențelor lor.

Vă transmit tuturor cititorilor mei câteva dintre cele mai emoționante și frumoase răspunsuri primite în urma provocării lansate de mine pe social media:

____________________

Am trăit emoția fiecărui mesaj postat pe pagina campaniei „Cine ești cu adevărat?” și îi admir pe toți cei care și-au asumat să se descrie de atât de cald și profund în spațiul public. Campania și-a îndeplinit scopul: toate aceste mesaje impresionante sunt o dovadă că asumarea propriei personalități în toate tonalitățile sale poate fi o revelație. Conștientizarea punctelor forte, a slăbiciunilor și a temerilor ne confirmă „calificarea” într-o altă etapă. Construirea brandului personal este un proces complex, presupune introspecție, feed-back extern, construirea unui discus de impact, dar, așa cum se spune adesea, un drum odată început este deja pe jumătate parcurs!

_____________

Mi-a fost foarte greu să aleg doar trei dintre toate aceste răspunsuri, așa că am suplimentat: Diana Cojanu, Irina Pădurariu, Traian Vieriu și Luminița Ciobanu veți beneficia de câte o participare gratuită, la alegere, la unul dintre webinariile din programul Toamna Profesioniștilor. Voi reveni cu detalii în mesaje private.

Vă mulțumesc tuturor pentru că ați acceptat provocarea mea și că ați răspuns cu sinceritate și entuziasm la întrebarea „Cine ești cu adevărat?”! Vă doresc să aveți multă încredere în voi și să … Îndrăzniți!

Și o ultimă recomandare:

”Use the right words and contact me for a personal branding session” 🙂

http://blog.amaliasterescu.ro/calendar-evenimente/managementul-brandului-personal-2/

Data articol: 23 septembrie 2016
© 2025 Amalia Sterescu Designed by: Live Design