Avem o criză. Dar avem și soluții!
În aceste zile ma preocupă găsirea unor soluții concrete prin care pot oferi valoare clienților mei.
La nivel mondial, o mulțime de companii au fost nevoite să își închidă birourile și să treacă la munca de la distanță, fără să aibă timp in prealabil pentru a se pregăti.
Adaptarea echipelor și managementului la noul mod de lucru implică flexibilitate, deschidere și adoptarea rapidă a noi metode de comunicare, project management și evaluare a rezultatelor.
Sunt aici pentru a afla problemele cu care vă confruntați în calitate de manager, antreprenor și de a vă împărtăși bunele practici dobândite în cei peste 22 de ani de experiență în gestionarea cu succes a echipelor care lucrează de la distanță.
În timpul sesiunilor noastre online 1:1 sau cu echipa, vom aborda împreună provocări și soluții concrete. De exemplu:
- Ce instrumente folosim pentru a conduce eficient o echipă de la distanță?
- Spiritul de echipă – cum îl menținem în contextul în care lucrăm cu toții remote?
- Ce oportunități de business sau carieră putem explora?
- Cum acționez dacă simt că sunt în pericol de a-mi pierde job-ul?
- Cum îmi cultiv o prezență online mai puternică?
Noul context presupune o schimbare rapidă a felului în care interacționăm. Știu că există îngrijorare, dar și multă încredere dublată de speranță.
Vă aștept să ne cunoaștem online aici!
Amalia Sterescu