Alătură-te echipei mele!

Amalia Sterescu \ Alătură-te echipei mele!

Ești o persoană organizată, cu bune abilități de comunicare și dornică de provocări profesionale? Excelent! Ai acum șansa să faci parte din echipa mea, în calitate de Personal Assistant!

Într-o primă fază, jobul presupune o serie de responsabilități legate de buna desfășurare a activităților de birou dar și organizarea de evenimente. După ce vei trece de perioada de „ucenicie”, te așteaptă al doilea nivel de dezvoltare: implicarea în proiectele de business marca Amalia Sterescu ce presupune susținerea de seminarii, preluarea unor responsabilități din proiecte și redactare conținutului pentru site.

Și pentru că îmi place să investesc în oamenii cu care lucrez, îți promit mentoring și consiliere profesională, program flexibil și comisioane în funcție de performanță. Dacă îți dorești să facem echipă bună împreună, te invit să-mi dai de veste pe office@amaliasterescu.ro.

Abia aștept să ne cunoaștem!

 

Personal assistant – Fișa postului:

Business: Outsourcing Advisors, Public Speaking School, Amalia Sterescu.

Principalele responsabilități:

Nivelul 1 de dificultate

a) Office Management

b) Suport evenimente

Nivelul 2 de dezvoltare presupune implicare în proiecte de business marca Amalia Sterescu:

 

Se solicită:

 

   Se oferă:

Așteptăm aplicația ta/CV până pe 10 August 2016 la office@amaliasterescu.ro

Îți mulțumesc!

 

Data articol: 1 august 2016
© 2025 Amalia Sterescu Designed by: Live Design