8 erori frecvente în branding personal

Amalia Sterescu \ 8 erori frecvente în branding personal

Am primit recent într-un interviu întrebarea: ”Care sunt cele mai frecvente erori pe care profesioniştii care nu apelează la specialişti le fac atunci când vine vorba de personal branding”?

Iată 8 erori pe care le-am detectat în activitatea mea:

  1. Nu proiecta o imagine falsă. Fii autentic şi comunică pe baza valorilor în care crezi! Dacă ştii ce poţi şi cine eşti cu adevărat, poţi folosi asta ca o bază solidă pentru construirea propriul brand! Care e misiunea brandului tău personal? Puţină introspecţie nu face rău nimănui!
  2. Nu acţiona înainte să gândeşti! Nu deveni obositor cu comunicări excesive sau ce nu au legătură cu mesajul brandului tău – chiar dacă te mănâncă degetele să postezi nu ştiu ce trăznaie din ultimul concediu! Comunică după un plan! Şi mare atenţie la conţinutul comunicării tale!
  3. Nu alege cantitatea în detrimentul calităţii! Fii sigur că îţi foloseşti resursele ca să construieşti ceva valoros şi ai grijă să nu rămâi fara combustibil! La un moment dat nu vei mai putea susţine ritmul şi frecvenţa comunicării şi atunci audienţa ţintă va percepe negativ aceasta ”absenţă”.
  4. Alege să fii faimos dar nu pentru toată lumea ci selectiv, pentru cei care sunt în zona ta de interes! Concentrează-ţi comunicarea pe segmentul target!
  5. Comunicarea brandului personal nu se face exclusiv în mediul online – nu ignora valoarea interacţiunilor face to face, a networking-ului şi procesul de construire a  relaţiilor pe termen lung! Ai grijă să-ţi construiesti brandul atât în lumea reală cât şi în cea virtuală!
  6. Nu pleca singur la luptă, ia-ţi resurse bune alături dacă poţi. Mai bine mergi la drum cu un specialist alături de la început decât să te bâlbâi prea des în ”teren” sau să intri în cercuri vicioase de comunicare din care nimeni nu mai înţelege nimic!
  7. Personal branding este despre a dărui. Care e valoarea pe care o aduci? Ce te face unic faţă de competitorii tăi? De ce te-aş alege pe tine?
  8. Măsoara! Te ajută să ajungi la nivelul următor.Te ajută să cunoşti oamenii potriviţi.

Despre ce înseamnă personal branding, despre etapele procesului de personal branding, despre roata comunicării şi multe alte info puteţi afla mai multe în sesiunea din 16/17 septembrie 2015 de la Bucureşti sau 30 Septembrie 2015 de la Cluj. Nu ezita să străluceşti!

Înscrieri aici: http://blog.amaliasterescu.ro/calendar-evenimente/

Info suplimentare la telefon: 021/9003

Crezi ca informaţia e utilă unui prieten? Atunci nu ezita să faci Share! Îţi mulţumesc!

Amalia Sterescu este Strategist în Brand Personal, a iniţiat ”Managementul brandului personal în interiorul organizaţiei” , un program premieră în România şi se bazează pe experienţa ei  ca Strategist în Brand Personal certificată de Reach Communication şi William Arruda. Amalia Sterescu a susţinut mai multe programe de acest gen în Romania şi Germania.

 

 

Data articol: 8 septembrie 2015
© 2025 Amalia Sterescu Designed by: Live Design